No había pasado ni un minuto en el partido entre el Sofán y la Residencia e Iván Parafita Pombo (Carballo, 1995) ya había marcado el 1-0 en su primer partido de titular tras una lesión muscular. El centrocampista del Sofán encarriló pronto la victoria de su equipo (3-1) aunque considera que su gol no fue determinante para lograr los tres puntos.
“Non creo que o 1-0 tan cedo fose determinante porque quedaba todo o partido pero si importante porque viñamos de varios partidos nos que nos pasaba a situación contraria de ter que empezar encaixando pronto. Cando che pasa iso cámbiache todo o traballo realizado durante a semana”, asegura Parafita.
El Sofán puso tierra de por medio con la zona peligrosa de la clasificación gracias a la victoria ante la Residencia, que Parafita piensa que fue justa. “A pesar de ser un partido moi igualado, creo que tivemos máis ocasións e máis claras con dous tiros ao pau”.
La mala noticia para el Sofán y el propio Iván Parafita fue su recaída de la lesión muscular. El centrocampista tuvo que ser sustituido en el minuto 24.
“Teño un isquio que me está dando a lata máis do que me gustaría. Notei unha pequena picada no isquio e irei miralo esta semana. Espero que sexa o mínimo posible para volver co equipo canto antes”.