La peña deportivista ‘Pes-K-2 en Abegondo’ celebra este verano su primera década de vida; desde su nacimiento,e n 2012, presume de un firme compromiso con la cantera blanquiazul.
No en vano, fue apadrinada por los canteranos herculinos Pablo Insua, Juan Carlos Real y Uxío desde su puesta de largo oficial.
“A peña naceu coa intención de apoiar a canteira do Depor, xa que tras tempos de gloria viñeron os anos malos e a verdade é que sempre confiamos en saír do pozo coa xente da canteira”, destaca su presidente, David Álvarez.
“A nosa intención era premiar a cada xogador que debutase no primeiro equipo procedente das categorías inferiores e puidemos cumpli-lo con Insua, estivemos no seu debut en San Mamés, pero por desgracia tra-la marcha de Lendoiro da presidencia todo foi máis complicado”, agregó.
25 SOCIOSA pesar de la pandemia y de la crisis histórica en la que está sumido el Depor, la peña cuenta con 25 integrantes. |
Formada por 25 socios en estos momentos y con sede social en la cafetería ‘Pes-K-2’ de Vila de Negreira, la citada agrupación seguirá poniendo todo de su parte para rescatar al Depor del infierno que vive en la tercera división estatal.
“Ademáis de comidas e actos sociais, podemos presumir de ter estado como visitantes nestes dez anos en cidades como Vigo, Lugo, Xixón, Oviedo, Bilbao, Valladolid, Ponferrada, Soria, Zaragoza, Vallecas e Alcorcón. Seguiremos apoiando dentro das nosas posibilidades, tanto no estadio de Riazor como en desplazamentos”, concluyó David Álvarez.